Göz Altı Mezoterapisi

Göz Altı Mezoterapisi, zengin içeriği sayesinde hedef dokuyu onarıp besler, Göz Altı dokusunu güçlendirir, renk eşitler ve onarır daha enerjik ve çekici bakışlara birkaç günde kavuşursunuz.

Göz Altı Mezoterapisi Nedir?

Göz altı bölgesi restorasyonlarında sıklıkla hazır kokteyller yada uzman doktorlarca hazırlanan karışımlar kullanılır. Donuk, zayıf ve yorgun cildin canlandırılması aynı zamanda  yüzeyde görülen minimal kırışıklıkların tedavisi gerçekleştirilir. Anti-aging mezoterapi ürünleri ile cilt canlandırılır ve kırışıklıklar açılır. Nano iğnelerle enjekte edilen içerikler (vitamin, protein, asitler ve diğer peptitler), sadece gözaltı restorasyonuna yönelik oluşturulmuş özel Class III sertifikalı ürünlerden oluşmaktadır.

Renk eşitleme, kırışıklıkları önleme ve canlandırma tedavileri için sadece Class3 sertifikalı ürünlerin kullanılması önemlidir.

Göz Altı mezoterapisi en faydalı ve sonuç veren doğal görünümden ödün vermeyen tedavilerin başında gelmektedir.

Göz Altı Mezoterapisi Nasıl Yapılır?

Göz Altı mezoterapisi tedavisi, Göz Altı derisinin ihtiyaç duyduğu vitaminler, proteinler, asitler ve  mineraller gibi bir çok peptitin, Göz Altı derisinin 1-2 mm altına, küçük iğneler ile enjekte edilmesi işlemidir. Doktorumuzca ihtiyacınıza göre hazırlanan özel karışım kontrollü ve hızlı bir biçimde gözaltı derisi altına verilir. İşlem sonrasında Göz Altı hücreleri güçlendirilir.

Göz Altı mezoterapi uygulaması dakikalar içinde yapılır. Göz Altı mezoterapi işlemi öncesinde kullanılan ilaçların etkisi ve zaten bu bölge dokusunun doğal yapısı nedeni ile işlem sırasında ve sonrasında herhangi acı ve benzeri his yaşanmaz. Göz Altı mezoterapisi tedavi protokolü tamamı ile  kişiye özel olarak hazırlanır. Kişilerin ihtiyacı farklı olabilir, doktorumuzca içerik muayene sonrası oluşturulur, kişiye özel bir karışım ya da hazır kokteyller (Paris Işıltısı, Mesohyal Periocular, DNA Işıltısı Nucleofil Soft) kullanılır. Önerilen seans sayısı dahi kişiye özeldir. Her seans öncesi içerikler dikkatlice hazır hale getirilir, deri altına enjekte edilir ve tedavi seans sayısının tamamlanması ile sona erer.

Göz çevresi tedavi kısaca, kalıtsal, yorgunluk ve yaşlanma belirtilerini kontrol altına almak için yapılan kişiye özel belirlenen göz çevresi kokteyl uygulamasının kontrolü bir biçimde uzman doktor tarafından yapılmasıdır.

Göz Altı Morluk Tedavisi

Göz Altı mezoterapisi Göz Altı hücrelerini uyandırarak hasarlı dokuyu onarır,  Göz Altı cildini güçlendirir ve oluşan morluk kararma gibi renk eşitsizliklerini tedavi eder. Göz altı morlukları ve kararmalardan kurtulmak sanılanın aksine oldukça ekonomik, hızlı ve etkili bir tedavi olduğu klinik deneylerde gözlemlenmiştir. Göz Altı derisi sanılanın aksine acıyı nerdeyse hissetmeyeceğiniz yapısı ile birçok misafirimizce uyuşturma işlemi dahi istenilmeden yapılır.  Göz Altı derisi seansların tamamlanması ile sağlıklı bir hale getirilir.

Bu bölgede kesinlikle Class III sertifikasına sahip ürünler kullanılmalıdır. Kliniğimizde ve Seçkin kliniklerde kullanılan bu tür ürünleri uygulama öncesi mutlaka araştırınız.

En iyi sonucu almak için Göz Altı mezoterapi tedavisinde önerilen seans sayısı eksiksiz bir şekilde tamamlanmalıdır.

Göz Altı Mezoterapisi Sonrası Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Göz Altı mezoterapisi genel olarak acısız ve zahmetsiz bir tedavi olsa da işlem sonrasında dikkate alınması gereken birkaç nokta bulunur. Öncelikle Göz Altı mezoterapisi muayenesinde uzman hekime o dönemde düzenli olarak kullanılan ilaç varsa söylenmelidir. Bu ilaçlar arasında kan incelticiler olabilir ve uzman hekimler bu ilaçlar konusunda sizleri yönlendirebilir. Tedaviden sonra göz çevresinde iğne giriş noktaları nerdeyse görülmez ancak hafif kızarıklıklar, noktasal ödemler oluşabilir. Bu yan etkiler birkaç saat, gün içinde hafifler ve yavaşça kaybolur.

Tedavinin seanslarından sonra güneşten korunmak ve 1 gün göz makyajı yapmamak, uygulama alanını ovuşturmamak ve sıcak su ile yıkamamak önemlidir. Bunların yanı sıra ilk seansta bile olumlu etkiler gözlenir. İlk tedavi sonrası yılda bir önerilen devam, koruma seanslarına devam etmeniz önemlidir.

Göz Altı Mezoterapisi Kalıcı mı?

Göz Altı Mezoterapisi, zengin içeriği sayesinde hedef dokuyu onarıp beslerken, aynı zamanda bu bölgedeki kırışıklıkları onarma, renk eşitleme görevlerini de yerine getirir. Peki göz çevresi tedavisi işlemi ne kadar süre kalıcıdır?

Her medikal estetik uygulaması ve mezoterapi işlemi gibi Göz Altı Mezoterapisi işlemi de belirlenen protokollere bağlı olarak değişen süreleri bulunmaktadır. Tedavi protokolü uygulama alanı ve beklentilere bağlı olarak başlangıçta aksi doktor tarafından  belirtilmedikçe birer hafta aralıklar ile 1-3 seans arasındadır. Bir yıl sonrasında tek yada durumunuza bağlı olarak iki seans devam, koruma uygulaması yapılır ve böylece  her yıl 1-2 seans şeklinde devam eder. Düzenli yapılan işlemlerde sürenin uzadığı ve etkinin arttığı görülmektedir.

Kullanılacak göz çevresi mezoterapi ürünü ve seans sayısı ücretsiz gerçekleşen muayene de sizlere iletilir.

Göz Altı Mezoterapisi Kaç Seans yapılmalı?

Göz Altı mezoterapisi seans sayısı kişiden kişiye durumuna bağlı olarak değişim göstermekle birlikte ortalama 1-3 seansdır.  Seanslar haftada birer defa ya da doktorumuzca önerilen tarihlerde uygulanır. Koruma amaçlı yılda 1 devam tedavileri ile desteklenir. Göz Altı renk eşitliği gözle görülür, kapatıcı kullanan misafirlerimizin artık kullanmadığı belirtilmiştir. Ekran karşısında geçen uzun saatler, stres, kan dolaşımı bozukluğu, uykusuzluk gibi nedenlerle hem kadın hem erkek misafirlerimiz ve sıklıkla şikayet edilen, yorgunluk belirtisi Göz Altı morluklarının tedavisinde kullanılır. Kısa bir sürede sağlıklı ve canlı görünümünüze tekrar kavuşursunuz.

Göz Altı Mezoterapisi Kimlere Uygulanabilir?

Göz altı mezoterapisi, göz çevresinde estetik sorun yaşayan, olduğundan daha yaşlı ve daha yorgun bir görünüme sahip olan kadın, erkek herkese uygulanabilir. Göz Altı şikayetlerinin doğal çözümü Göz Altı Mezoterapisidir.

• Morluk
  • Halka oluşumları.
  • Kararma (göz çevresinde karanlık görüntü.)
  • Kırışma, çizgilenme
  • Torbalanma

gibi kalıtsal ya da yaşam tarzımızın sonucunda oluşan problemleri yaşayan herkesin ekonomik, hızlı ve güvenli bir biçimde sonuç alacağı etkin bir tedavi yöntemidir.

Göz Altı Mezoterapisi Fiyatları

Göz Altı mezoterapisi fiyat olarak diğer Göz Altı Işık Dolgusu yöntemlerine göre oldukça ekonomik, ucuz ve etkilidir. Ayrıca gün içinde ağrısız bir şekilde tamamlanabilen doğal görünümden ödün vermeyen bir tedavi olması da avantajlarından biridir.  Göz Altı Mezoterapisinin neden sıklıkla tercih edilir sorusunun cevabı şu şekildedir;

• Cilt Altına direk uygulanır,
  • Göz çevresi cildinin ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineraller doğrudan enjekte edilir.
  • Tedavi etkisini ilk seans sonrasında bile göz altı mezoterapisinin etkisini görmeye başlarsınız, tam istenen sonuç için önerilen 1-3 seans sayısını tamamlamanız beklenir
  • Yorgun bakışlardan kurtulur daha çekici, enerjik bir görünüme kavuşursunuz
  • Class III sertifikalı (mutlaka sorunuz) ürünlerin yan etkisi yoktur.

Size özel Göz Altı Mezoterapisi fiyatları hakkında bilgi almak için 05322767039 nolu iletişim hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Göz Altı Mezoterapisi Ardından Kontroller Oluyor mu?

Kullanılan Class III sertifikalı ürünlerden o kadar eminiz ki, seanslar sonrası herhangi bir kontrol işlemi gerekmemektedir.

Göz Altı Mezoterapisinin Yan Etkiler Var mı?

Göz Altı mezoterapi işlemi 1-2 saat sonrasında günlük hayatınıza rahatlıkla dönebilirsiniz. Diğer medikal estetik uygulamaları gibi cerrahi bir işlem olmadan tamamlanır. İşlem sonrası ağrı veya herhangi bir yan etki görülmez. Göz Altı mezoterapisinden sonra genel olarak Göz Altı derisinde iğne girişi yerlerinde hafif kızarıklıklar oluşabilir. Ancak çok kısa bir sürede kaybolur.