Nucleofill DNA Işıltısı

Cildinizi koruma altına almak ve gençleştirmek için geliştirilen, yüksek viskoziteli ve uzun DNA fragman zincirlerinden oluşan yenilikçi biyo-uyarıcı jel serisi Nucleofill ile tanışın!

Nucleofill DNA Işıltısı Nedir?

Emilebilir bir forma sahip saf uyarıcı jel, ciltte esnekliği artırır ve hacim kayıplarını giderir, ton eşitsizliklerini ortadan kaldırır. İçerisinde yer alan nükleotitin uzun zincir fragman yapısı sayesinde cildin nem kazanması sağlanır, kırışıklıklar azaltır daha gergin bir görünüm kazandırılır. Nucleofill DNA Işıltısı ile daha genç ve daha güzel görünen bir cilde sahip olabilirsiniz.

Nucleofill DNA Işıltısı Uygulaması Nasıl Yapılır?

Tüm mezoterapi işlemleri öncesinde olduğu gibi Nucleofill uygulamasında da, uygulama bölgesi anestezik krem ile uyuşturulur.15-20 dakika kadar anestezik krem etkisinin ortaya çıkması beklenir. Sonrasında Nucleofill DNA Işıltısı cilt altı dokuya uzman doktor tarafından enjekte edilir. Acı ya da ağrı hissedilmez. Ayrıca alerjen bir etki  görülmez beklenmez

DNA Işıltısı uygulamasının kaç seans olması gerektiği muayenede belirlenir. Derin katmanlardan yüzeye doğru görülmeye başlanılan yenilenme süreci yaklaşık 6-12 ay devam eder. Nucleofill seans sayısı kişiden kişiye farklılık gösterebilir. En çok orta yüz uygulamaları, göz çevresi, yüz, boyun ve dekolte gibi bölgelerde uygulanır DNA Işıltısı uygulaması dolgu tercih etmeyen misafirlerimiz içinde en etkin alternatif mezoterapi yöntemi olarak görülmektedir. İşlem etkisinin ortaya çıkması 2 haftayı bulur. Tam etkinin ortaya çıkabilmesi için 2 ya da 3 ay boyunca beklenmesi gerekebilir. Bu süreç kişinin cilt yapısına, cilt bakımı süreçlerine göre değişiklik gösterebilir.

Ciltteki serbest radikallerle savaşılmasını sağlayarak cildi hem koruma hem de onarma fonksiyonlarına sahip olan DNA Işıltısı uygulaması için sizleri de kliniğimize bekliyoruz.

DNA Işıltısı Ne İşe Yarar?

Nucleofill DNA Işıltısı, faydaları nelerdir? sorusunun cevaplarına gelince;

• Cildin gergin ve genç görünmesi sağlanır.
  • Cildi yeniler, daha sağlıklı bir cilde kavuşursunuz
  • Nem dengesini düzenlenir
  • Bulldog türü diye tabir edilen torbalanma ve sarkmalar toparlanır
  • İnce kırışıklıkların açılması sağlanır
  • Cilt rengi, ton farklılıkları eşitlenir
  • Cildin direnci arttırılır
  • Deri altındaki dokular uyandırılır.

Cilt tabakasında yer alan lif ve dokuların yıllara, iç ve dış etkenlere bağlı olarak hasar görmesi sorunlarına, doğal çözüm üreten, cilt yüzeyinin hacimli ve ışıl ışıl görünmesine yardımcı olan Nucleofill DNA ışıltısı ile tanışmak için 05322767039 nolu WhatsApp hattımızdan bizlere ulaşın!

Nucleofill Nedir?

Cildi gençleştirmek, cilt sağlığını korumak, cildi canlandırırken cilde dinamizm kazandırmak amacıyla bir çok mezoterapi ürünü kullanılmaktadır. Son yıllarda kullanıcıların en çok sorduğu etkisini hemen gördüğü ve giderek popülerleşen uygulamaların başında Nucleofill DNA Işıltısı gelmektedir. Ciltte sağladığı yoğun nemlendirme etkisi ile cilt kuruluğu sorunu yaşayan, yaşlanma belirtileri artış görülen ve dolgu tercih etmeyen kişilere uygulanmaktadır.

Sizler de doğal görünümünüzü koruyarak cildinizin canlanmasını, gençleşmesini istiyorsanız bizlere ulaşın…

DNA Işıltısı Fiyatları Nedir?

Nucleofill DNA Işıltısı fiyatları işlem yapılacak olan bölge, kullanılacak olan saf jel miktarı (cc) ve seans sayısına  göre değişkenlik göstermektedir. Muayene sonrası uygulama protokolüne göre fiyat belirlenir. İlk defa DNA ışıltısı ile tanışacaksanız önerilen paket fiyatı, tek seans fiyatlarına göre daha ekonomik olacaktır.

DNA Işıltısı kimlere uygulanabilir?

Nucleofill DNA Işıltısı tüm cilt tiplerine uygundur, alerjen (somon alerjisi olanlar hariç) ve dokuda herhangi bir zararlı tepkime görülmesine neden olmaz Daha iyi görünen sağlıklı bir cilde dakikalar içinde kavuşursunuz. Nucleofill DNA Işıltısı ile cildinizdeki, göz altı bölgenizdeki sorunlardan dahi kurtulabilirsiniz.

Cildinize yapacağınız en güzel yatırım Nucleofill DNA Işıltısı uygulaması için bizimle iletişime geçin.

DNA Işıltısı İşleminin Ardından Kontroller Oluyor Mu?

Elde edilen sonuçlardan da görüldüğü üzere oldukça memnun kalan bir kullanıcı kitlesi ve gelen yorumlar bizlerin de doğru ürün ile ilerlediğimizi göstermektedir. Cilt üzerinde başarılı etkiye sahip yeni nesil teknoloji ürünü Nucleofill DNA Işıltısı için herhangi bir kontrol seansı gerekmemektedir. Mükemmel sonuç için doktor tarafından önerilen sürede seans sayısının tamamlanması beklenmektedir.

Nucleofill DNA ışıltısı uygulaması doktor tarafından aksi belirtilmedikçe mutlaka 1-3 seans işlem yaptırma zorunluluğu bulunmaz. Tek bir seans dahi ortaya çıkan olumlu sonuçlar nedeni ile kişilerin sorunlarını çözebilmektedir. Sean sayısı, cildinizin durumu ve yaş faktörü dikkate alınarak belirlenir. Nem dengesi yerinde, parlak ve genç bir cilde kavuşmak artık çok kolay, doğal ve ekonomik.

DNA Işıltısı işleminin etkisi hemen görülür mü?

Yaşlanma, stres ve dış faktörlerin etkisi ile birlikte ciltte hacim kayıpları, sarkmalar ve buna benzer durumlar görülmektedir.  Özelikle yeni yeni hayatımıza giren görüntülü konuşmalarda da kendi iki boyutlu görünümümüze bakıp öz güven zedelenmesi yaşamaktayız . Öncelikle yeni nesil medikal estetik ürünleri ile bu tür sorunların çözümü artık çok kolay. Nucleofill DNA Işıltısı sayesinde arzu edilen cilt görünümüne sahip olabilirsiniz.

Cilt sağlıklı bir görünüme kavuşur. Cilde estetik bir görünüm katmakla birlikte cilt gergin de olur. Sarkmalar ve kırışıklıklar ortadan kalkar. Yaşlanma sürecini yavaşlatır. Sonuçları ilk seansla birlikte görmeye başlarsınız, hedeflenen sonuç için mutlaka önerilen sürede önerilen seans işlemlerini tamamlamalısınız. Sonraki 8 ay yada yılda 1 koruma ve devam seansları ile devam edilmesi cildin korunması için oldukça önemlidir.

Nucleofill DNA ışıltısı ile daha genç, daha parlak ve daha canlı bir cilt mümkün!

DNA Işıltısı Yan Etkileri Var Mı?

Nucleofill DNA Işıltısı alerjiye çok nadir neden olur. Sadece ağır somon alerjisi olan kişilerin işlem öncesi doktoru ile görüşmesi gereklidir. Dünyanın dört bir yanında uygulanan, güvenli, etkisini kısa sürede gösteren bir mezoterapi işlemi olan Nucleofill uygulamasından hemen 10-15 dakika sonra normal hayatınıza dönersiniz. Diğer medikal estetik uygulamalarında olduğu gibi yatış süresi ya da dinlenme gerekmez. Diğer mezoterapi işlemlerinin aksine bir çok çalışan, öğle arası gibi zamanlarda işlemleri tamamlayıp çalışma hayatına hemen geri dönmektedirler.

Nucleofill DNA ışıltısı içeriğinde ne var? Nasıl işe yarar?

Tek bir seanstan sonra bile etkisini görmeye başlayacağınız Nucleofill DNA Işıltısı, konsantre PDRN (polideoksiribonükleotid) barındıran somon DNAsı gücünü kullanır. Cilt üzerinde bu kadar etkili olmasının nedenlerinden biri de budur. Ciltte daha uzun süre kalır ve destek yapısı görevini görür. Mükemmel bir cilt yenilenme etkisi için su tutar nemlendirme sağlar. Serbest radikaller temizlenirken biyo-uyarıcı etkisi daha uzun süre kalıcılık için özel olarak planlanmıştır. Kesinlikle herhangi bir yan etki meydana gelmesine neden olmazlar. Bu nedenle herkes tarafından tercih edilir.

DNA Işıltısı Kalıcı Mı?

Nucleofill DNA Işıltısı etki süresi uygulama yapılan bölgeye, kişinin yaşına ve  cilt özelliklerine bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. İşlem etkisi başlangıçta belirlenen protokole göre ortalama bir seneye çıkar. Uygulama etkisini bir iki hafta sonra gösterir (tam etki 2 ay sonra) ve uzun süreli koruma sağlar. Hem erkek ve hem de kadınlarda uygulanmaktadır. Göz altı, boyun, dekolte ve yüz gibi bölgelere uygulanabilir. Uygulama yapılan bölgede gözle görülür sonuçlar elde edersiniz. Her bir seans sonrasında etkileri daha iyi görmeye başlarsınız. Önerilen sürenin sonunda işlemin koruma amaçlı tek seans şeklinde tekrar edilmesi kalıcılık süresini daha da uzatmaktadır.

DNA Işıltısı Kaç Seans Yapılmalı?

Her cilt tipi için uygun olan Nucleofill DNA ışıltısı uygulamasının kaç seans yapılacağı kişiden kişiye göre değişen bir durumdur . İlk seans sonrası olumlu etki kişiler tarafından anında hissedilir olsa da, yavaş yavaş etki eder. Daha genç görünen bir cilde sahip olursunuz. Mezoterapi işlemi, ortalama 1-3 seans uygulanmaktadır. Etkili bir yöntemdir. Deri altı dokuların uyarılmasını sağlar ve dokuların deriye geri kazandırılmasını sağlar. Uzman kişiler tarafından uygulama yapılması gerekir. Tedavi süresi 1 seneye kadar yayılabilir. Kişinin cilt durumu ve diğer koşullar değerlendirmeye alınarak ne kadar süre uygulama yapılacağı ve kaç seans işlem yapılması gerektiğine karar verilmiş olur.

Tek bir cilt sorunu için değil, genel bir gençleşme isteği için rahatlıkla siz de Nucleofill DNA Işıltısı ile tanışın.