oxytherapy

CİLT BAKIMI

Atmosferdeki havadan elde edilen doğal oksijenle uygulanır, cildin ihtiyacına göre kullanılan serumlarla birlikte oksijen makinesine bağlı başlıkla yakın mesafeden hafif dokunuşlarla ve kısa aralıklarla basınçlı oksijen verilir. Böylelikle hem serumun içeriği, hem oksijen cildin alt katmanlarına kadar ulaşır.

Oxytherapy Nedir?

Vücudumuzdaki oksijen yaşa, sigara kullanımına strese bağlı olarak azalabilmektedir. Oksijenin azalması,yaşlanma sürecini hızlandırmaktadır. Olgun cilt tabakasındaki mikro damar ve dolaşım sistemi hasar gördüğünden epidermisin ihtiyacı olan oksijen ve besini sağlayamaz. Cildin oksijen ve besin yetersizliği sonucu cilt formunu kaybeder. Bu noktada devreye giren oksijen terapisi, vücudun oksijen açığını kapatarak, kan dolaşımının hızlanmasına yardımcı olur. Oksijen cilde yaşam verir ve cilt hücrelerinin fonksiyonu için yakıt vazifesi görür.

Oksiterapi, atmosferdeki havadan elde edilen doğal oksijenle uygulanır, cildin ihtiyacına göre kullanılan serumlarla birlikte oksijen makinesine bağlı başlıkla yakın mesafeden hafif dokunuşlarla ve kısa aralıklarla basınçlı oksijen verilir. Böylelikle hem serumun içeriği, hem oksijen cildin alt katmanlarına kadar ulaşır. Oksijenle birlikte kullanılan serumlar normalden iki kat fazla etki göstermektedir. Böylelikle cilt hücreleri yenilenerek sağlıklı bir görünüm elde edilmektedir.

Oxytherapy bakımı sonucunda, kırışıklıklarda gözle görülür bir azalma olur, güneş lekelerinde ciddi azalmalar görülür, akne ve benzeri sorunlar ortadan kalkar, cilt pürüzsüz ve ışıltılı bir görünüme kavuşur. Cildiniz adeta oksijen ile nefes alır.

Uygulamaya başlamadan önce cilt temizlenir, bakım ve peeling yapılır. Ardından cilde özel kremler sürülerek, maskeye geçilir. Bu çok özel bakımın detaylarını sizin için sıraladık…

TEMİZLEME: İlk olarak cildin durumuna göre Babor cleansing gel veya Babor Cleansing milk ile cilt temizlenir. Ardından Babor tonik ile cilt toniklenir.

DERMABRAZYON: Cildi ölü deriden ve siyah komedonlardan arındırmak amacıyla elmas uçlu dermabrazyon başlığıyla kontrollü soyma işlemi yapılır.

OXYGEN JET PEELING: Kişinin cildine özel vitamin serum fırça ile uygulanarak cilde oksijen başlığıyla basınçlı oksijen verilir. Burdaki amaç uygulanan serumun derinin alt tabakalarına dermise ulaşmasını sağlamaktır. Sonucunda vitamin serumun etkisiyle cilt canlanır ve daha fresh bir görüntüye kavuşur.

RADYOFREKANS: Bu aşamada öncesinde nazolabial, yüz ovali, kaz ayağı ve kaş ortasına ultrason jeli sürülür. Ardından deri altına ısı gönderen radyofrekans başlığıyla yüze masaj uygulanır.Verilen ısıyla kolajenler harekete geçer. Bu işlemin amacı yüz ovalini sıkılaştırarak lifting etkisi sağlamaktır.

LED IŞIKLI MASKE: Kişinin cildine özel maske fırça yardımıyla yüze ve boyuna uygulanır. Led ışıklı maske hastanın başına yerleştirilerek verilen oksijen sayesinde maskenin daha iyi absorbe olması sağlanır. Verilen kırmızı ışığın anti-aging etkisi cildin sıkılaşmasına yardımcı olur.

18 yaşını geçmiş her hastada kullanılabilcek kolay ve pratik bir yöntemdir.