Gençlik Aşısı (El, Yüz, Boyun, Dekolte) Nem ve Gençleştirme Uygulaması

MEZOTERAPİLER

Gençik Aşısı, yüz, boyun, el ve dekolte bölgesine uygulanabilmektedir. Alkol, sigara, akne, güneş, makyaj ve solaryumdan zarar görmüş ciltlere, uygulandığında sonuçlar neredeyse mükemmele yakındır. Ayrıca, diğer güzellik ve estetik uygulamaları ile birlikte tamamlayıcı olarak da uygulanabilmektedir.

İç organlarımızdan, cildimizin içine kadar vücudumuzun her yerinde bulunan hyalüronik asit, erken yaşlarda ciltte yoğun miktarda bulunurken, maalesef 30’lu yaşlardan itibaren hızla azalmaya başlar. Hyalüronik asidin azalmasıyla beraber cilt, parlaklığını ve esnekliğini kaybeder. H100 saf hyaluronik asit ile uygulanan bu işlemle, yaşlanmaya bağlı olarak azalan hyaluronik asidi yerine koyarak, cildin gençleşmesini sağlamak yani kırışıklıkların tedavisi ve cilt elastikiyetinin geri kazanılması hedeflenir. Anti-Aging uygulamaların başında gelen Gençlik Aşısı ile enjeksiyon sırasında cilde uygulanan hayvansal olmayan saf hyalüronik asit, nem, esneklik ve hücre yenilenmesini sağlayan kollajenleri harekete geçirir. Cilt altında uzun süre kalarak cildin savunma sistemini artırır ve yaşlanma sürecini yavaşlatır.

Gençik Aşısı, yüz, boyun, el ve boyun bölgesine uygulanır. Alkol, sigara, akne, güneş, makyaj ve solaryumdan zarar görmüş ciltlere, uygulandığında sonuçlar neredeyse mükemmele yakındır. Ayrıca, diğer güzellik ve estetik uygulamaları ile birlikte tamamlayıcı olarak da uygulanabilmektedir.

Öğle Tatilinde Güzelleşmenin Konforunu Yaşayın!

Cildin altına çok ince ve kısacık tabir edilen iğneler ile uygulanarak 10-15 dakika gibi bir sürede gerçekleştirilir. Bu uygulama için, totalde en fazla yarım saat ayırmanız yeterli olacaktır. Uygulama sırasında rahatsız edici derecede bir ağrı hissedilmez, çok hafif bir yanma hissi oluşabilir. Uygulama sonrası da ciddi boyutlarda bir kızarıklık gözlenmez. Hassas ciltlerde oluşabilecek ufak tefek kızarıklıklar da 1-2 saat içinde kendiliğinden hafifleyerek yok olur. Hekim görüşü farklı olmadığı hallerde  İki haftada bir toplam 4 seans olarak uygulanır. Etkisi ilk günün sonundan itibaren ortaya çıkar ve ciltte parlaklık, ışıltı ile, kırışıklıklarda hafifleme ise gerginlikle birlikte kendini gösterir. Ayrıca, cilt tonunun daha kaliteli bir görünüme geldiği de çok kısa sürede rahatlıkla gözlemlenir. Uygulamanın en etkili sonuçları ise ilk ilk haftadan itibaren başlayan ve uygulamayı takip eden 3 ay içerisinde alınır.

Tedavi süresince hastanın beslenme düzenine dikkat etmesi, bol miktarda su tüketmesi, güneş koruyucu krem ile cildini muhafaza etmesi, özellikle de uygulamanın yapıldığı gün sigara ve alkol kullanmaması dikkat gerektiren noktalardır. Sağlıklı beslenme ve yaşam biçimine dikkat edilmesi, tedavinin daha başarılı ve uzun süre kalıcı olmasını sağlamaktadır.

Gençlik Aşısı, 20 yaşından itibaren tüm cilt tiplerine uygulanabilmektedir. Uygulamanın her yıl tekrarlanması, kalıcılığı ve genç görünmeyi sağlamak açısından önemlidir.