plazma ile smoker line kırışıklık tedavisi

MEDİKAL ESTETİK

Sadece lokal anestezik kremler ile uyuşturularak yapılabilen ve kısa sürede iyileşme yaşanan, ağrı ve acı gibi işlem sonrası sorunu ve yan etkisi olmayan kolay ve etkili bir tedavi seçeneğidir.

Plazma İle Smoker Line Kırışıklık Tedavisi Nedir?

‘’Smoker line’’, dudak üstü çizgileridir. Sigara içelerde daha belirgin ve yoğundur. Bu çizgileri, dolgu, botox gibi uygulamalarla ortadan kaldırmak kolay olmamakla beraber, etkileri de kısa sürmektedir. Son zamanlarda, kalıcılığı daha uzun süren ve daha iyi sonuçlar alınan plazma teknolojisi, avantajları nedeniyle daha fazla tercih edilmektedir.

Plazma enerjisi, uygulandığı bölgede ortamda gaz halinde bulunan azot ve su buharının yüksek enerji ile plazma haline dönüştürülmesi sonucu ortaya çıkan etkidir. Etkileşim sonucu oluşan iyon bulutu cilt yüzeyini etkileyerek, çok hızlı yenilenme sağlar.

Plazma ile Smoker Line Tedavisi, sadece lokal anestezik kremler ile uyuşturularak yapılabilen ve kısa sürede iyileşme yaşanan, ağrı ve acı gibi işlem sonrası sorunu ve yan etkisi olmayan kolay ve etkili bir tedavi seçeneğidir.

Botox vb. yapılmasına rağmen bazı göz kapaklarında sarkmalar ve kırı şıklıklar kalabiliyor. Genç yaşlarda bu sebepten ötürü tercih edilebilecek bir yöntem. Plexr, düşük göz kapaklarında da uygun vakalarda yaşa bağlı olmaksızın çözüm sunabiliyor. Başlı başına bir sorun olan lekelere karşı, çeşitli kozmetikler, ilaçlar kullanılmasına, lazer yapılmasına rağmen sonuç alınamayabiliyor. Plexr ile plazma enerjisi yüzeysel lekelerde tek seansta, derin yani dermal olan lekelerde ise iki-üç seansta çözüm olabiliyor. Tabii leke tedavilerinin tümünde olduğu gibi çok iyi bir güneş koruyucu kullanmak gerekiyor. Sadece lokal anestezik kremler ile uyuşturularak yapılabilmesi ve kısa sürede iyileşme sağlaması, ağrı ve acı gibi işlem sonrası sorunları olmaması ile Plexr, hasta konforu açısından da avantajlar barındırıyor. Belirlenen bir yan etkisi olmaması da bir diğer nokta.

Kırışıklıkların ortadan kalması için gereken seans süre ve sayısı, tamamen kişinin ve kırışıklıkların durumuna değişir ama genel olarak ayda bir yapılan seanslarla 1-3 seans arasında izlerden ve kırışıklıklardan kurtulmak mümkündür. Herhangi bir yan etkisi olmadığı için, sorunun durumuna göre gerektiği zamanlarda uygulanabilme seçeneği de sunar.

Yaşa ve duruma bağlı olarak ortalama 1-2 sene gibi uzun bir kalıcığılı olmasıyla iyi bir tedavi alternatifitir. Cinsiyet farkı olmadan uygulanabilir.