acti-biotic (onarıcı akne tedavisi)

CİLT BAKIMLARI

Acti-Biotic (Onarıcı Akne Tedavisi) akneli ve akne oluşumuna müsait ciltleri hedef alan, yüksek performanslı bir cilt bakım serisidir. Güçlü bir bitkisel kompleks içeren formülü ile akne oluşumundan sorumlu, yayılmacı bakterilere karşı cildin kendini daha iyi savunmasını sağlayacak, cildin ürettiği doğal antibiyotiklerin sentezini hızlandırır.

Acti-Biotic (Onarıcı Akne Tedavisi) Nedir?

Yağlı cildin bakımı hem zor, hem de karmaşık bir konudur. Dengelenmeye ve matlaştırılmaya ihtiyacı olan aşırı sebore üreten parlak bir cilt, soluk, geniş gözenekler, siyah noktalar, sivilceler ve akne izleri yağlı ciltlerin, aslında doğru cilt bakım ürünleri kullanıldığında kolaylıkla çözülebilecek ortak sorunlarıdır.

Acti-Biotic, tamamen akneli ve akne oluşumuna müsait ciltleri hedef alan, yüksek performanslı bir cilt bakım serisidir. Güçlü bir bitkisel kompleks içeren formülü ile akne oluşumundan sorumlu, yayılmacı bakterilere karşı cildin kendini daha iyi savunmasını sağlayacak, cildin ürettiği doğal antibiyotiklerin sentezini hızlandırır. Aşırı sebum salgılayan sebase bezlerini düzenleyip dengeleyerek, bu sorun üzerinde etki gösterir.

Cildinzin daha pürüssüz,daha canlı ve doğal görünmesini sağlar. Akne,siyah nokta ve gözenekleri yok ederek daha güzel bir görünüm sağlar.Güçlü bir bitkisel kompleks içeren formülü ile akne oluşumundan sorumlu, yayılmacı bakterilere karşı cildin kendini daha iyi savunmasını sağlayacak, cildin ürettiği doğal antibiyotiklerin sentezini hızlandırır.

TEMİZLEME: Yüz ve boyun Acti-Biotic Sebo sabun ile temizlenir. Ardından nemli bir sünger ile arındırılır.

PEELING: Acti-Biotic Sebo Peeling ile yüze ve boyuna peeling yapılır ve nemli bir sünger ile temizlenir.

KOMEDONLARI ÇIKARMA: Cilde uygulanan vapozon (buhar+ozon) uygulamasından sonra komedonlar temizlenir. Bakteri oluşumunu önlemek için yüksek frekans cihazı uygulanır.

SERUM: Cildin ihtiyacına göre problemli bölgelere Open Pores Serum / White Spots Pots Serum birkaç damla uygulanır. Cilt tarafından emilene kadar 5 dakika bekletilir.

MASAJ: Sebo Cream ile yüze ve boyuna masaj yapılır.

MASKE: Acti-Biotic Clay maske soğuk su ile karıştırılarak hazırlanır. Karıştırılan maskenin yarısı fırça yardımıyla yüze ve boyuna uygulanır. Ardından gazlı bezle yüz kapatılır. Kalan maske kalın tabaka halinde sürülerek 15 dakika bekletilir. Gazlı bez kaldırılarak cilt temizlenir.

SERUM: Cildin ihtiyacına göre problemli bölgelere Open Ppres Serum / White Spots Serum birkaç damla uygulanır ve 5 dakika bekletilir.

NEMLENDİRİCİ: Yüz ve boyuna Sebo Jel uygulanarak bakım sonlandırılır.