nem aşısı

ANTI AGING

Nem Aşısı Nedir?

Zamanın ilerledikçe cilt kurumaya yatkın bir hale gelir. Derinin içerdiği hyaluronik asit miktarı çevresel etkenlerin de katkısı ile giderek azalır. Cilt kalitesini arttırmak için sıklıkla Hyaluronik asit içerikli ürünlerin deri içerisine enjeksiyon yoluyla iletilmesi tercih edilir. Nem aşısı da bu uygulamaların en etkili olanlarından biridir.

Tek uygulama ile 9 aya kadar varan nemlenme etkisi, doku, esneklik ve renk açısından iyileşme elde edilebilmektedir. Tek uygulama olması ile hekimler, hem de hastalar için sıklıkla tercih edilir bir yöntemdir. Yüz, boyun, dekolte ve eller üzerine uygulanabilmektedir

Etkisini hemen göstermeye başlar. İşlem sonrası birkaç gün içerisinde hasta cildinin adeta ışıldadığını, nemlendiğini, ince kırışıklıkların hafiflediğini gözlemlemeye başlar. Haftalık olarak değişim daha da belirgin şekilde görülür. Doku açısından nemli ve ince çizgiler içermeyen, esneklik açısından esnek ve canlı, renk açısından pigment ve kızarıklık içermeyen ciltlere ‘’sağlıklı ciltler’’ dersek, Nem Aşısı uygulaması sonrası hastaların sağlıklı bir cilde kavuşabildiklerini rahatlıkla söyleyebiliriz.

Uygulama öncesinde, uygulama yapılacak alan lokal anestezi kremi ile uyulturulur. Daha sonra küçük aralıklar ile deri içerisine aşı enjekte edilir. Uygulama yaklaşık 15 dakika sürer.

Uygulama sonrasında herhangi bir ciddi yan etki gözlemlenmemiştir. Oluşabilecek hafif kızarıklıklar da kendiliğinden kısa süre sonra geçer. Hasta uygulama sonrası normal hayatına devam edebilir. Sadece, aynı gün içersinde sıcak su ile duş almaması ve alkol tüketmemesi tavsiye edilir.

• Uygulama her mevsim ihtiyacı olan her cilde ve yaş grubuna uygulanabilir.
  • Kanser tedavisi gören kişiler ve gebelerde uygulanması tavsiye edilmez.
  • Piyasadaki nem aşıları %26 oranında hyalüronik asit içerirken, Breeze Clinics’ta uygulanan nem aşısının %100’ü hyalüronik asit içermektedir.